torsdag 2 november 2017

Helgfrågan v 44

Nu var det ganska många veckor sen jag svarade på Helgfrågan hos Mia men i dag känner jag att jag faktiskt ha lust att blogga!

Hur sorterar du böckerna i din bokhylla?

Det enkla svaret på den frågan är att jag inte sorterar alls..
Jag gjorde det innan men sen när bokhyllorna blev så fulla så har jag bara lagt in nya böcker lite hur som helst.
Ser verkligen hemskt ut och jag trivs inte alls med det men det får vara för stunden.
Kommer antagligen att flytta snart och då ska jag rensa, köpa nya hyllor och försöka få någon slags ordning igen.

Man kan säga att mina bokhyllor återspegla mitt liv just nu - Totalt kaos!







17 kommentarer:

  1. kaos har jag väl inte haft, men lite oordning ibland - oftast hittar jag ganska bra.

    SvaraRadera
  2. Jag kan tycka att kaos i bokhyllor ser lite trevligt ut, jag blir nyfiken och vill plocka runt och kika i en sådan bokhylla. Jag har tänkt fylla på med en bokhylla till men måste på ikea.

    SvaraRadera
  3. Kaos i bokhyllor är trevligt!

    SvaraRadera
  4. Brukar börja sortera och sedan blir det ett milt kaos, och hittar jag är jag nöjd.

    SvaraRadera
  5. Japp, total kaos är det här också.

    SvaraRadera
  6. Det har varit kaos hos oss periodvis. Men inte just nu. Bara lite oordning.

    SvaraRadera
  7. kaos i bokhyllor talar i regel för att böckerna används. och det är ju bra

    SvaraRadera
  8. Mina bokhyllor känns inte heller speciellt välsorterade :)

    SvaraRadera
  9. ordningen i mina hyllor är inte så jätte ordningsam men jag hittar bra ;)

    SvaraRadera
  10. Tidvis blir det oordning även i bokhyllorna, men man lever ju på hoppet att det skall bli bättre, och ofta blir det ju så med tid (ibland massor) och tålamod (ibland massor). ;)

    SvaraRadera
  11. Kan försäkra dig att du är inte ensam om den sortens kaos!

    SvaraRadera
  12. Ja, det blir lätt kaos när utrymmet tryter...

    SvaraRadera
  13. Övriga delar av mitt liv kan vara i kaos, men sällan bokhyllorna. Böckerna som inte har sorterats in i hyllorna är däremot också i kaos!

    SvaraRadera
  14. better for you, Play games that can produce
    coffers of real money, which can add to your income,
    visit the website https://ubcpokerbest.com/poker-uang-asli

    SvaraRadera