fredag 1 januari 2016

Veckans bokbloggsfråga

Känns som jag är sist ut med Veckans bokbloggsfråga men man blir lite snurrig vilken dag det är i och med alla helger.

Har du några speciella mål/planer för 2016 för din blogg och för din läsning? Vad var det bästa från 2015 som du tar med dig in i 2016?

Jag har väl funderat lite och bestämt mig att bli lite bättre på att skriva mina bokrecensioner direkt när jag läst ut boken och inte vänta flera veckor..
Tidigare var jag väldigt duktig med det men det är nu i höst/vinter som jag slappat till det lite..

Ska även bli lite flitigare att besöka OCH kommentera på andras bloggar!

När det gäller min läsning så har jag inte direkt några mål utan bara läsa för att det är kul helt enkelt.
Däremot hoppas jag att jag ska kunna läsa fler böcker som jag redan har i hyllan i stället för att skaffa nya!


10 kommentarer:

  1. Det är det där med att försöka läsa hyllvärmare istället för att köpa nytt som är så svårt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är väldigt svårt, vi får se hur det går!

      Radera
  2. God fortsättning :)
    Det här med att läsa från min egna bokhylla och inte skaffa nytt hela tiden ska jag försöka anamma i år, vi får se hur det går :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får hålla tummarna att vi fixar det!!

      Radera
  3. Känner också att jag bör ta tag i de där hyllvärmarna istället för att köpa nya, men precis som "Boklysten" skriver så är det extremt svårt. Hittar ju så många nya hela tiden x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr är det väldigt svårt men jag har förhoppningar :)

      Radera
  4. Precis som de tidigare fem åren eller så så hoppas jag att antalet nyinskaffade böcker inte ska vara fler än antalet lästa. Hittills har det inte funkat ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här och snart är det bokrea med :)

      Radera
  5. Bägge de målen skulle jag också vilja nå...

    SvaraRadera