fredag 15 november 2013

Fredagsenkät

Hittade denna enkäten här och tyckte det verkade kul!

1. Vilken bok läste du senast?
Senaste boken jag läste var Lex bok av Sara Kadefors.
Tyckte den var okej men inget mer. En recension på den dyker upp snart!

2. Vilken bok ska du börja på härnäst?
Som jag beklagat mig för i tidigare inlägg så trodde jag att jag skulle få Nyckeln i dag och hade planerat min läsning efter det och nu när det inte blev så vet jag faktiskt inte.
Har massa böcker i läshögen men just nu känns det bara tomt..

3. Har du något boklängt för tillfället? Dvs är det någon speciell bok du ser fram emot som inte kommit ut än?
Se tidigare svar..
Nu har den boken iofs kommit ut men jag har ju inte den än..

4. Är det övervägande manliga eller kvinnliga författare i din bokhylla?
Ingen aning men jag antar att det är mest kvinnliga författare..

5. Hur väljer du vilka böcker du vill läsa? Ex omslag, tips från vänner, recensioner, topplistor, bloggar osv?
Får otroligt mycket tips från alla bra bloggar som jag följer!
Arbetar dessutom på bibliotek så jag är ju omgiven av böcker hela tiden och får massa lästips!


3 kommentarer:

  1. Eftersom det inte är någon jerka den här veckan har Ewa K hittat på ett litet kedjebrevsliknande inlägg man kan svara på istället :)

    http://holavedsbrudar.blogspot.se/2013/11/fredag-utan-jerka.html

    SvaraRadera
  2. Åh, men välj en kort bok i helgen så du kan koncentrera dig på Nyckeln sedan! jag har fått hem den men ännu inte lyckats börja! vill bara sätta mig med den. Så sjukt pepp.

    SvaraRadera
  3. Fick inte heller Nyckeln, jättetrist!

    SvaraRadera