söndag 7 december 2014

Söndag och smakbit

Söndag och andra advent!


Denna helgen har det varit fullt upp och jag har inte hunnit läsa så mycket.
Boken jag nu håller på att läsa är Outtalat av Sarah Rees Brennan.

Har inte läst så långt än men gillar den.
Handlar om Kami, en tjej i en liten stad i England som undersöker mystiska saker som inträffar i området.
Lite "Kitty" känsla över den!

Dessutom så har hon en låtsaskompis som hon pratar med, men gissa vad som händer när det visar sig att han kanske inte alls är på låtsas..





"I vanliga fall var ytterdörren lite trög, men nu gled den upp hur lätt som  helst. Den kalla nattvinden blåste i hennes hår.
Jared, sa Kami och tillkallade hans uppmärksamhet. Ska du med ut på äventyr?
Är det lönt att fråga?"

Läs fler Smakbitar här!

21 kommentarer:

  1. Detta är en bok som jag är intresserad av att läsa! Tack för smakebiten :)

    SvaraRadera
  2. Fin smakebit. Kos deg med en fin adventssøndag! Ikke viktig å lese bøker i dag, men bare nyte dagen!

    SvaraRadera
  3. Tack för smakbiten, den här är jag sugen på att läsa :)

    SvaraRadera
  4. Spennende! Jeg liker det retroinspirerte omslaget :) Nyt søndagen og boka, Madde :)

    SvaraRadera
  5. Har börjat se den här på olika bloggar och naturligtvis blir jag nyfiken på den :)

    SvaraRadera
  6. Låter som en intressant bok. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  7. Denna bok ligger och väntar på mig i hyllan. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  8. Kittykänsla låter lovande. Fint omslag också.

    SvaraRadera
  9. Tack för smakbiten - den här har jag sett i bokhandeln.

    SvaraRadera
  10. Denne boken fikk jeg lyst til å lese bare av å se på coveret :-) Så den havnet på min leseliste. Ønsker deg en fin adventssøndag!

    SvaraRadera
  11. Tack för smakbit! Spännande det låter med den där "Kitty"-känslan, några travar av dom böckerna läste man ju som liten... :)

    SvaraRadera
  12. Ja den skulle vara fint att läsa.

    SvaraRadera
  13. Ukjent bok, men vakkert bokomslag:)

    SvaraRadera
  14. Jag har varit sugen på den här ett tag. Gillar omslaget. Tack för smakbiten. Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

    SvaraRadera
  15. Har hört en del bra om den här, är ganska nyfiken...

    SvaraRadera
  16. Verkar bra. Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  17. Hej! Jag heter Eva Marianne Svensson och är
    på Facebook. Söker en bok som fångar mig från första sidan!
    Det ska säga klick mellan mig och en bok!! :))

    SvaraRadera
  18. snygg bok! känner inte till författaren. Tack för smakebiten!

    SvaraRadera