fredag 28 augusti 2015

Friday reads


Ni som följer mig på Instagram såg kanske att jag köpte boken Det som inte dödar oss av David Lagercrantz i går.

Många kanske tror att det är den boken jag kommer läsa nu i helgen men då tror ni fel!
Jag tänker faktiskt spara på den lite.

Jag har i stället börjat på en riktig tegelsten, nämligen Sanningen om fallet Harry Quebert av Joël Dicker.
Det är en bok som har legat i min läshög alldeles för länge så nu ska den bli läst.
Har kommit ca 40 sidor in i boken och än så länge är det tummen upp.
Den verkar väldigt lättläst och har ett bra flyt i språket.

Har du läst den här boken och vad tyckte du?
Vad läser du i helgen?
Kommentera gärna!







6 kommentarer:

  1. Den har jag också har hört den ska vara bra. Jag ska läsa klart Spindel i hörnet eller så glor jag på tv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket fall så hoppas jag att du fick en trevlig kväll/helg!

      Radera
  2. Har hört talas om den - ska bli intressant att se vad du tycker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar den jättemycket än så länge :)

      Radera
  3. Den där boken är jag lite nyfiken på. Här kan du se vad jag skall läsa i helgen: http://lenasgodsaker.blogspot.se/2015/08/helglasning-v-35.html

    SvaraRadera