torsdag 6 augusti 2015

Lyssna på Vindsträdgården av Virginia Andrews på Storytel

I dag släppte Storytel Vindsträdgården av Virginia Andrews, inläst av Julia Dufvenius.
Gissa om jag längtat och väntat.

Vindsträdgården är den första boken om  fyra syskon som blir instängda på en vind av sin mamma och mormor.
Jag läste de här böckerna på högstadiet och älskade de, har dock inte läst om de i vuxen ålder men nu ska jag börja lyssna på serien.
Storytel komma släppa de andra delarna nu under hösten och jag hoppas att jag kommer gilla serien som förr.

Risken finns ju att man i dag tycker de är ren dynga men vilket fall som helst så ska jag ge de en chans.
Någon mer som var helt besatt av den här serien?

4 kommentarer:

  1. De böckerna kommer jag ihåg. Jag älskade dem också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många som gillade de tror jag, däremot minns jag att det var bara jag som läste de bland mina kompisar,

      Radera
  2. De första böckerna, i alla fall den här serien, älskade jag. De andra blev mest samma likadana. Så de kommer som ljudböcker nu? Det är ju kul :) Själv skulle jag nog aldrig våga läsa om dem, men de står där i hyllan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den första finns nu som ljudbok hos storytel och jag började lyssna i går. Än så länge så gillar jag de!

      Radera