måndag 27 juni 2016

Erotiska deckare


Många som jag följer på Instagram har hyllat de här två böckerna att jag till slut var tvungen att se vad de var frågan om.

Böckerna är Dödlig åtrå och Dödligt dubbelspel av Susanne Ahlenius.

Detta är de två första böckerna utav tre om Alice Wiklund som blir utsedd att hjälpa Scotland Yard i ett komplicerat fall med en seriemördare som härjar i London.

Böckerna klassas som erotiska deckare och det är jag ganska obekant med.
Har läst första delen Dödlig åtrå än så länge och jag fastande direkt för den.
Ser fram emot att läsa del två nu i sommar!

Vad tycker du om erotiska deckare?

2 kommentarer:

  1. Jag har läst någon erotisk deckare, inte så att jag känner att jag måste läsa fler men verkar deckarstoryn vara intressant så läser jag den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första boken hade faktiskt en bra story så testa :)

      Radera