fredag 17 januari 2014

Nytt i hyllan

Har inte köpt några nya böcker på över två månader men har ändå lite nytt att visa er!
Har försökt spara lite pengar till bil och till flytt.
Väntar dock på en bokbeställning som jag gjorde eftersom jag fick presentkort i julklapp och hoppas de böckerna kommer snart!

Har ändå lite nya böcker som jag tänkte visa. Ber om ursäkt för dåliga bilder..
Använder mobilen och när jag aldrig är hemma i dagsljus så blir det lite sämre bilder :(


Stad av aska av Cassandra Clare.
Vann denna boken i en tävling och blev jätteglad eftersom jag ändå hade tänkt att köpa den själv.

Trodde dock att jag skulle slänga mig över den men den har fortfarande inte blivit läst.
Älskade ju första delen, Stad av skuggor så jag hoppas jag kommer gilla den här med.










Det kommer aldrig mer vara du av Anne-lie Högberg
Ett recensionsexemplar av författaren och jag började läsa den här i går kväll.

Gillar den än så länge och den har ett av de snyggaste omslaget jag sett på länge..

Tyvärr gör inte min bild omslaget rätta..










Bibliotekskatten Dewey av Vicki Myron

Denna fick jag i julklapp och hur söt är inte den?

Ska bli kul att läsa!














Underkastelsens 12 nyanser ( Blandade författare)

Min sambo var med i en tävling och vann denna.
Tror det är 12 olika erotiska noveller av olika författare..

Får väl se när den här bli läst, fast noveller är ganska bra  när man bara vill ha något litet att läsa!









2 kommentarer:

  1. Det kommer aldrig mer vara du och Dewey har jag läst, gillade båda riktigt mycket. Och är lite förälskad i omslaget till Det kommer aldrig mer vara du :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är omslaget fint och boken är bra. Väldigt lättläst då jag snart läst ut den!

      Radera