tisdag 22 april 2014

Nya böcker!!

Först har vi den boken jag håller på att läsa just nu nämligen Kungarnas krig av George R.R Martin.
Lite drygt 300 sidor in och den är så bra!!









Köpte även hem de andra tre böckerna i serien så nu har jag så jag klarar mig ett tag.
Böckerna är:
Svärdets makt
Kråkornas fest
Drakarnas dans



Blev månadens "fan" på Månpockets facebooksida och fick välja fem böcker från deras utgivning i mars.
Dessa valde jag
.
Introvert av Linus Jonkman
Våga flyga av Joy och Joel Svensson
Varför kom du hit av Julia Svanberg
Simmaren av Joakim Zander
Läsarna i broken wheel rekommenderar av Katarina Bivald

2 kommentarer:

  1. Vad kul! Kungarnas krig ska jag läsa så snart jag läst ut Stad av aska, jag kan knappt vänta! Hoppas vi båda kommer tycka om den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har läst ca halva boken och älskar den!!

      Radera