tisdag 8 april 2014

Zelda Sex out west av Lina Neidestam

Titel: Zelda Sex out west 
Författare: Lina Neidestam
Antal sidor: 50

Beskrivning från Adlibris:

Lina Neidestams Zelda är en ung självupptagen vardags-antihjältinna som pendlar mellan hybris och mental kollaps.
I den exklusiva serienovellen Sex out West åker Zelda på
festivalen Way out West i Göteborg för att leva det vilda
festivallivet med ansvarslöst sex, ölhattar och rock n roll,
men det går inte riktigt som hon hade tänkt sig...
Det och mycket mer av några av Sveriges roligaste serieskapare bjuds det på i albumet!


Mina tankar:

Blev faktiskt lite besviken på detta album. Trodde att de skulle vara mera Zelda och inte så mycket annat.
Första serien när Zelda åker på festival är grymt kul och jag skrattade högt flera gånger när jag läste.
Alltså man måste bara älska Zelda!
Men denna serien var bara ett par sidor sen var det väldigt mycket andra serie i och de var ärligt talat inte så roliga.
På slutet kom Zelda tillbaka men de var små seriestripar som jag redan läst tyvärr.

Kan tänka mig att detta är ett perfekt album/tidning att ha med till stranden och jag kommer nog ge bort de till någon som gillar att ligga i solen och läsa något lättsamt till sommaren.

Betyg:

Alla delar med Zelda får givetvis 5/5 men i helhet blir det bara 3/5


Finns att köpa på Adlibris / Bokus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar