måndag 17 oktober 2016

Hjälp vad ska jag göra med räkorna av Thomas Järvheden


Det här ska vara en bok som samlat de bästa trådarna från familjeliv.se men jag vet inte riktigt om jag kan hålla med.
Jag har tillbringat alldeles för mycket tid på familjeliv i mina dagar och ärligt talat så minns jag bättre trådar än det här som Thomas Järvheden fått fram.

Visst det är lite småkul här och där men annars känns det rätt platt.
La ut ett foto på min instagram när jag började läsa och skrev att jag skrattade ihjäl mig men det var för att jag precis hade läst tråden som handlade om man kunde tämja svanar på 48 timmar.
Den tråden skrevs av "ANOF" som är ett av familjelivs mest omtalade "troll".
Hens trådar har varit fruktansvärt roliga på familjeliv genom åren men de flesta vet att det kanske inte alltid är på riktigt.

Tycker det är konstigt att Thomas Järvheden väljer att ta med 3-4 stycken trådar av Anof i boken då det är så uppenbart att det är skämt.

Nä hade han ansträngt sig mer och grävt djupare hade det blivit så mycket bättre.

Lite rolig är boken ändå men jag kunde lika väl googlat "roliga trådar på familjeliv" och fått fram ungefär samma.

Boken finns att köpa på Adlibris / Bokus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar