söndag 20 augusti 2017

Söndag och smakbit

Oj vad längesen det var jag deltog i söndagens smakbitar.. Vet att det har varit sommaruppehåll men sist jag var med var någon gång i vintras tror jag.
Tänkte att jag skulle försöka hänga med nu i höst igen för det är faktiskt himla kul att få läsa era smakbitar.
Vill du veta mer om En smakebit på søndag så kika in Här!



Jag läser Leona Utan mänskligt värde av Jenny Rogneby den här helgen.
Har inte kommit så långt än, trodde jag skulle få mer tid att läsa den här helgen men det har varit fullt upp med annat.

Min smakbit kommer från sidan 25:

"-Vad är rubriceringen på det här? sa jag och tittade på Patrik.
-Vi har ju goda själ att tro att kvinnan har placerats på rälsen, och det är ett av Stockholms mest trafikerade tågspår, då får man utgå ifrån att gärningsmannen har förstått att kvinnan skulle dött om hon legat kvar. Förmodligen var det rent av syftet. Vi får väl se  vad det har landar, om hon överlever, men just nu är brottsrubriceringen försök till mord."

18 kommentarer:

  1. Tack för smakbiten! Jag är så nyfiken på den här serien :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag verkligen älskade första boken för den var så annorlunda på något sätt men tvåan var inte alls så bra.
      Hoppas att den här tredje delen inte gör mig besviken :)

      Radera
  2. Tack för smakbiten. Har läst de andra två så såsmåningom ska jag läsa den här.

    SvaraRadera
  3. Den här serien är jag nyfiken på, tänkt att jag i alla fall ska testa första boken. Tack för smakbiten! :)

    SvaraRadera
  4. Den här serien har jag inte börjat läsa än, men jag har första delen redo i hyllan :)

    SvaraRadera
  5. känner igen författarnamnet men har inte läst något tidigare. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  6. Har läst första delen i serien. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  7. Den här har jag sett mycket reklam om. Dock inte läst något av författaren. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  8. Det bra och dåliga med smakbitarna är alla boktips jag får..

    SvaraRadera
  9. Har fortfarande inte läst första, men är lite sugen på den :)

    SvaraRadera
  10. Tack för smakbiten! Har inte läst något av henne.

    SvaraRadera