måndag 23 februari 2015

En riktig tegelsten..

Minns ni det här?
Antagligen inte men detta var det första inlägget jag gjorde på min blogg för snart två år sedan!

Läste då Flickan från ingenstans av Justin Cronin.
Kom väl ett par hundra sidor men lade undan boken eftersom jag precis startat bloggen och ville läsa lite tunnare böcker så jag hade lite att blogga om.

Sen dess har den här tegelstenen (900 sidor) fått stå i hyllan och damma..

Synd eftersom jag verkligen gillade det jag hade läst i den..
Sista tiden har den kallat på mig och jag funderar på att ge den en chans.
Vet att det kommer ta tid, kanske flera veckor men jag är sugen!

Har du läst den? Är den värd min tid?

5 kommentarer:

  1. Jag har läst den och tyckte den var riktigt bra :) Borde verkligen ta tag i tvåan som står och väntar i hyllan.

    SvaraRadera
  2. Har sträckläst dem o älskade dem!!! Lite tunga att hålla i bara :) Ser fram mot sista delen.

    SvaraRadera
  3. Den står i min bokhylla och väntar men jag drar mig för att läsa den, just pga tjockleken. Min sambo hatcdock läst del ett och två, och tycker dom är helt fantastiska! Jag tror att serien är väldig bra om man bara vågar ge sig på den och glömmer alla andra böcker som ligger på lut...

    SvaraRadera
  4. Inte riktigt min genre, men ibland är även de där tegelstenarna läsvärda :)

    SvaraRadera