tisdag 15 september 2015

Omläsning eller inte?

Har fått sånt himla sug att läsa om millennium serien av Stieg Larsson innan jag läser Det som inte dödar oss av David Lagercrantz.

Var faktiskt ganska länge sedan jag läste de tre första böckerna så jag har glömt det mesta så det kommer nog inte kännas som en omläsning.

Vet inte hur jag ska göra, kanske ska ha det som mitt höst/vinter projekt.
Vill ju gärna läsa Det som inte dödar oss på en gång men samtidigt är det kanske kul att ha de tidigare böckerna färskt i minnet.

Får fundera lite på det här och återkomma!

9 kommentarer:

  1. Eller se filmerna de är faktiskt riktigt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja filmerna är bra de med! Fast känner att jag vill läsa böckerna också.

      Radera
  2. Jag har inte ens läst de tre första utan bara sett filmerna så jag har att göra ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag minns att jag tyckte böckerna var så bra så hoppas att du får chans att läsa de också!

      Radera
  3. Jag funderar på att se om filmerna för jag äger inte de första tre böckerna. Lånade dem när jag läste dem tidigare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska nog läsa böckerna men det kommer ta sin lilla tid!

      Radera
  4. Skulle också kunna läsa om de tre första fast jag nu läst Det som inte dödar oss. Tyckte om dom mycket, men har så många andra böcker att läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har också väldigt mycket annat att läsa men ska försöka läsa dessa också fast det kommer nog ta lite tid.

      Radera
  5. Ja de tre första var riktigt bra :)

    SvaraRadera