fredag 22 september 2017

Helgfrågan v. 38 - Bokmässan

Har varit fullt upp just nu så har faktiskt inte hunnit blogga på hela veckan men nu tänkte jag sätta mig och svara på Mias Helgfråga:

Vilken författare skulle ni vilja träffa på bokmässan och varför?

Oj, vilken svår fråga.
Jag hade väl antagligen blivit så nervös och fått tunghäfta men det finns många jag hade velat träffa.
Precis som Mia så hade jag tyckt det hade varit trevligt att prata med Camilla Läckberg men också Fredrik Backman hade varit häftigt att träffa.

Nu blir det ju ingen  mässa för mig i år men jag får hoppas på att ni som ska dit få träffa era favoriter!

Bonusfråga:

Vilken bok längtar ni efter i höst som inte ännu kommit ut?


Simona Ahrnstedts nya bok Allt eller inget ser jag jättemycket fram emot.
Vet att jag har nämnt den tidigare på bloggen men tror att det kan vara en sådan bok jag verkligen behöver just nu!

8 kommentarer:

  1. Allt eller inget är nog en bra bok att längta efter.

    SvaraRadera
  2. Fredrik Backman vore det inte dumt att träffa.

    SvaraRadera
  3. Läckberg och Backman hade även jag velat träffa om jag gått på bokmässan.

    SvaraRadera
  4. det finns nog många författare en kunde tänka sig att tala med. kanske efter att ha hört deras föreläsningar. ibland kan en bli överraskad

    SvaraRadera
  5. Allt eller intet längtar jag nog också lite efter nu när jag vet när den kommer. Dumt att läsa om böcker, då vill en bara läsa nya och alla som bor i ens bokhylla :).

    SvaraRadera
  6. Vi som inte åker till årets mässa kan ju önskedrömma om häftiga författarmöten. Ingen risk att bli besviken då!!!

    SvaraRadera
  7. Å ja, hennes bok ser jag också fram emot.

    SvaraRadera