tisdag 19 september 2017

Höstkänsla

Dags för Topp fem hos Johannas Deckarhörna som den här veckan handlar om höstkänsla.

Jag har valt fem böcker som jag tror passar att läsa under hösten!

1. Höstdåd av Anders de la Motte
Titeln säger ju allt!

2. Det av Stephen King
Den här är jag så sugen på att läsa men frågan är om jag vågar.

3. Huset vid sjön av Kate Morton
En bok som ligger i min läshög som jag även tror är perfekt höstläsning.

4. Allt eller inget av Simona Ahrnstedt
Den här boken kommer senare i höst men lite romance kan ju alltid värma upp!

5. Shantaram av Gregory David Roberts
Har man extra mycket tid så kanske den här tegelstenen kan vara något under alla regniga höstkvällar.



16 kommentarer:

  1. Kul att läsa om dina höstfavoriter. Jag ska fundera på mina så dyker de upp på bloggen i eftermiddag.

    SvaraRadera
  2. Det är jag också sugen på, men jag såg nyss filmen så jag vill vänta ett tag :)

    SvaraRadera
  3. Det är jag också sugen på att läsa!! :)

    SvaraRadera
  4. vilken vacker bild! Anders de la Motte skulle jag gärna läsa något av. Huset vid sjön låter lockande. Shantaram står i min hylla och väntar och sedan måste en ju läsa fortsättningen , Bergets skugga, också

    SvaraRadera
  5. Shantaram har jag läst, nu måste jag bara komma igång med att läsa fortsättningen också.

    SvaraRadera
  6. Intressant lista. Shantaram har jag tänkt läsa under hösten om jag hinner.

    SvaraRadera
  7. Shantaram har jag läst men det var den enda.

    SvaraRadera
  8. Det har jag ju så klart läst, men det var väldigt längesedan. Shantaram ja, den är gigantisk.

    SvaraRadera
  9. Hm, Det har jag läst för länge sen. Fin höstbild!

    SvaraRadera
  10. Shantarams storlek har varit lite avskräckande för mig hittills.

    SvaraRadera
  11. Det... Jag undrar om jag någonsin kommer våga läsa den. (Eller något annat av S. K.)

    SvaraRadera
  12. Jag har inte läst någon av dessa. Bilden var höstlig, verkligen!

    SvaraRadera
  13. Tror också det kan bli en härlig höstkänsla med de böckerna :)

    SvaraRadera
  14. Articles that help you get to know domino and poker games
    make you want to try it, to increase your income, not just
    wasting your time. visit the web
    https://gudangpokerbest.com/poker-domino

    SvaraRadera