lördag 7 september 2013

Alla dessa serier gör mig tokig..

Precis läst ut Mörk ängel av Laini Taylor och känner mig en aning frustrerad..
Vill läsa fortsättningen nu.. vet att den finns ute på engelska men jag vill ju läsa den på svenska och del tre som jag säkert kommer få vänta på i flera år nu..

Vad tyckte jag om boken då? Recension kommer inom kort men jag kan tala om att slutet väckte min nyfikenhet iallafall.

Första halvan var superbra sen dalade det ner för ganska mycket och blev inte alls som jag trodde men slutet.. åhh slutet...

Måste läsa fortsättningen nu men som sagt får vänta ett bra tag..

Funderar nästan på att sluta läsa serier tills jag har alla delarna i min ägo..

Fast vad ska jag läsa då..



3 kommentarer:

  1. Den här håller jag på att läsa nu, gillar den än så länge men framförallt älskar jag omslaget

    SvaraRadera
  2. Tycker också det är klurigt med serier när man blir tvungen att vänta länge och har också tänkt att jag borde vänta in alla delarna innan jag börjar med en serie, men hur kul skulle det bli... ;)

    SvaraRadera
  3. Det blir oftare och oftare som jag väntar in med att börja på en serie. Kanske inte tills alla delar finns, men tills man åtminstone ser dem komma vid horisonten...

    SvaraRadera