måndag 24 november 2014

Nytt i hyllan!


Outtalat av Sarah Rees Brennan

Här är en bok som jag längtat efter. Har läst så mycket bra om den på engelska bokbloggar så de ska bli så kul att få läsa denna nu!








Lewis mannen av Peter May 
Detta är fortsättningen på Svarthuset som jag inte läst än.
Men samma här, har hört så mycket bra om dessa böcker att jag måste se till att läsa de snarast!





Akrobaten av Jenny Forsberg
Fick förfrågan av författaren om jag ville läsa hennes nya bok och efter att ha läst lite om handlingen så tackade jag ja.
Detta är en roman om familjerelationer och jag tror att den kan vara rätt spännande.

Kärlek i maskinernas tid av blandade författare
För det första så är den här boken så snygg.
Älskar omslaget!
Boken beskrivs så här:

"Erotik. Romantik. Svek. Passion. Och androider, rymdresor och virtual reality."

Vad skulle kunna gå fel här?

6 kommentarer:

  1. Åh så mycket fint. Outtalat vill jag också ha :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har nominerat dig till Sisterhood of the World Blogger Award!
    http://sizzensblogg.wordpress.com/2014/11/23/sisterhood-of-the-world-blogger-award/

    SvaraRadera
  3. Tack för ännu ett inspirerande lästips! Passar på att tipsa om en spännande bok jag hittade av en slump; Skuggor över Boston av Tomas Isenstam. Älskar böcker som är genreöverskridande och lyckad fläta ihop disparata öden. /LL

    SvaraRadera
  4. Nu i december blir det nog ganska lugnt med böcker som trillar ner i brevlådan men då kanske man hinner ikapp ;)

    SvaraRadera
  5. De är så generös på Modernista, älskar deras böcker.

    SvaraRadera