fredag 7 augusti 2015

Friday Reads

Den här helgen är efterlängtad kan jag lova.
Det har varit mycket under veckan samtidigt som jag har haft ont i huvudet till och från.

Har börjat läsa När vi tvekade av Anna Todd som är andra delen i After serien.

Det är den här boken som jag planerar att läsa i helgen.
Den är ganska tjock, runt 600 sidor så  jag tror inte att jag hinner med något annat.

Sen har jag givetvis Vindsträdgården av Virginia Andrews att lyssna på och jag har bara hunnit en timme in i  handlingen.
Inget litterärt mästerverk men jag gillar den än så länge.

Vad läser ni i helgen?

4 kommentarer:

  1. Jag är sugen på att läsa Todds serie, men det har inte blivit av än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kan inte annat än rekommendera den!

      Radera
  2. Den serien skulle jag vilja läsa!

    SvaraRadera