onsdag 1 november 2017

Det blev visst en liten paus..

Hej!

Hoppas att allt är bra med er som fortfarande kikar in här trots bristen på recensioner och inlägg.
Jag mår inte så bra just nu.
Kommer inte berätta vad som hänt just nu, känns för privat plus att det gör alldeles för ont att skriva om just nu.

Jag vill verkligen inte låta bloggandet rinna ut i sanden och jag ska försöka att komma tillbaka en liten bit i taget.
Har en del recensioner att skriva och ska försöka att få upp de snart.

Min läslust har varit lika med noll de sista veckorna och det känns väldigt tråkigt men jag jobbar på att hitta tillbaka lusten till att läsa igen.

En glad nyhet är iallafall att jag fått jobb och det känns jättebra.
Det har också varit en bidragande orsak till att det varit tyst här.
Mycket nytt och nya rutiner.
Jag har turen att kunna lyssna på ljudböcker när jag arbetar men eftersom jag har haft svårt att koncentrera mig så har jag lyssnat på Camilla Läckbergs tidigare deckare och det är böcker jag redan läst en gång i tiden men det har passat bra nu när läslusten varit sisådär.
Gör inget om jag tappar bort mig en stund i boken eftersom jag ändå vet vad som händer.

Vill bara med det här inlägget säga att jag ska försöka att hitta tillbaka till mig själv och min läslust.

Kram på er alla!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart och skulle du behöva skriva av dig är det bara att slänga iväg ett meddelande till mail, fb eller insta! <3

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka! Hoppas det börjar ordna sig!

    SvaraRadera
  3. <3
    Låt det ta den tid det tar! Gör det som känns bäst för dig just nu, och strunta i "måsten". Vi finns här, även om vi kanske inte alltid märks :)

    SvaraRadera
  4. Gillar din blogg jättemycket oavsett hur ofta du uppdaterar.
    Ta hand om dig!
    Ellen

    SvaraRadera