lördag 1 mars 2014

Harry Potter och de vises sten av J.K Rowling

Har nu läst första delen i Harry Potter!
Det var väl på tiden kanske de flesta tänker!

Tänker inte skriva någon recension på den här då det säkerligen finns tusentals redan!

Iallafall tyckte jag boken var helt okej och jag kommer att fortsätta att läsa serien.
Har ju som mål 2014 att läsa böckerna om Harry Potter så jag är på god början!

Har första boken själv men har inte bestämt mig om jag ska låna resten på biblioteket eller om jag ska köpa på mig serien själv.

Vet många som säger att serien blir bättre och bättre så jag ser fram att få läsa mer om Harry.

2 kommentarer:

  1. Roligt att du bestämt dig för att läsa Harry Potter. :) Det stämmer att serien bara blir bättre och bättre. Från tredje boken (Harry Potter och fången från Azkaban) och framåt är det riktigt spännande! :)

    SvaraRadera