måndag 16 december 2013

Inga nya böcker på länge..

Har inte köpt några nya böcker på evigheter..

Beror mest på att jag försöker komma ikapp med alla olästa jag har hemma men det är även en ekonomisk fråga.
Har inte haft pengar till att handla böcker då vi har köpt bil och att julen kostar en del.

Men tänkte att jag skulle göra en liten bokbeställning nu som en liten julklapp till mig själv men hittar nästan inget jag vill ha..

Vad har hänt?



Stad av aska av Cassandra Clare kommer jag nog köpa eftersom jag gillade den första delen i serien.

Har visserligen denna som e-bok men har svårt att läsa böcker på plattan.









Även den här ligger på önskelistan!

Vill du tipsa på bra böcker som du tycker jag borde läsa så blir jag jätteglad!

4 kommentarer:

  1. Rekommenderar verkligen nyversionen av Jane Austens Sense & Sensibility skriven av Joanna Trollope

    SvaraRadera
  2. Jag tycker oxå att det är svårt att hitta böcker nu :/

    SvaraRadera
  3. Jag har köpt väääldigt få böcker överhuvudtaget i år. Men ibland känns det bra att läsa ikapp alla dessa böcker som ligger staplade på hög... :)

    SvaraRadera