tisdag 31 december 2013

Läs-a-lot Julen 2013 Dag 6

Läste ut Sparkle i går och det var 130 sidor kvar i eboken.
Blev en riktig besvikelse då jag hade sett fram emot något Lucy Dillon-aktigt.
Inte för att boken var jättedålig men den var inte heller bra.
Vet inte riktigt vad det var som jag inte gillade men tror att det var karaktärerna som inte föll mig i smaken.

I alla fall så är andra boken utläst i läsaloten!
Har även lyssnat på ca halva Marina av Carlos Ruiz Zafon och jag gillar det jättemycket!
Kommer tyvärr inte hinna läsa/lyssna färdigt på den under detta läsalotet så några tre böcker utlästa som var mitt mål blir det tyvärr inte..

Kunde gjort det enkelt för mig i går och valt en kort bok som jag hade hunnit läsa ut i dag och då klarat ett mål iallafall men man kan ju inte alltid styra lässuget..

Blev därför Under kupolen av Stephen King som jag plockade upp och läste ca 50 sidor i gårkväll..
Vet inte varför jag valde den tjockaste boken i bokhyllan men men..

Kommer nog inte hinna läsa något alls i dag då det är nyårsafton.. Är bortbjudna i kväll och vi ska fixa både förrätt och efterrätt så det blir det som jag kommer pyssla med i dag.
Skulle kunna lyssna på ljudboken samtidigt som jag lagar mat men då min sambo ska hjälpa till så är det ganska mysigt att vara social mot honom också.. kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar