tisdag 6 maj 2014

En liten uppdatering..

Känns som det är lite tyst här på bloggen och tänkte bara uppdatera hur jag har det!

Kämpar fortfarande ( eller kämpar är väl fel ord för jag njuter ju av varje sida ) med Kungarnas krig av George R.R. Martin.
Hade planerat att den skulle vara utläst nu men den tar sin lilla tid!
Det är ingen lätt bok att läsa eftersom den är ganska tung och mycket som händer hela tiden.
Börjar få lite svårt att hålla i ordning på alla kungar, vapen och klaner just nu!
Men så fort den är utläst ska jag nog läsa lite andra böcker i mellan innan jag tar tag i del tre, Svärdets makt.

Några nya böcker har jag inte heller att visa upp och det kommer kanske dröja tills nästa gång. 
Försöker spara lite pengar inför sommaren och sen måste jag verkligen försöka minska på mina olästa böcker.
I och för sig fyller jag år om lite drygt en vecka så man vet inte om det trillar in lite nya böcker då!

Sista anledningen att det är lite tyst här emellanåt är att jag jobbar väldigt mycket så den lilla tiden som finns över har gått åt till annat.
Förhoppningsvis så blir det lite lugnare framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar