onsdag 7 maj 2014

I love spring - tag

Var inne på Zellys bokblogg och hittade den här taggen och tänkte att den gör jag med!

1. How is spring where you live?
Jag bor i Småland och här har det varit soligt och fint väder ganska mycket den sista tiden.
Nu senaste dagarna har det dock blivit kallare och regnat en del.
Jag tycker det är jätteskönt att det har blivit ljusare och man känner sig piggare men jag tycker inte om när det blir för varmt!

2. Most anticipated book release this spring?
Nja nä jag har faktiskt inte någon bok som jag längtar efter jättemycket just nu.
Har inte heller kikat så mycket efter nyheter eftersom jag har lite köpstopp..

3. Show us a book cover that reminds you of spring?

Den här känns väldigt vårig och somrig!

Har den hemma i hyllan och ska hinna med den nu i vår tänkte jag!
















4. Where are you going to read this spring?
Vill säga att jag kommer läsa ute på en filt på gräsmattan eller något annat som låter mysigt men det kommer nog bli att jag läser mest i sängen som vanligt!

5. Find a cover with the sun on it?

Hittar ingen i min hylla just nu :(

6. What are your favourite spring reads?

Läser precis som vanligt oavsett årstid!

7. Find a book with many different colours on it? 

Men oj vad svårt detta var. Har kollat igenom alla mina hyllor nu och de mesta verkar gå i svart, vitt och grått.

Nja nä det gick väl sådär det här.
Känner du för att prova så gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar