söndag 18 januari 2015

Söndag och smakbit

Förra söndagen så lämnade jag ett litet smakprov från Nattfilm och jag har inte läst ut den än!
Har haft en del att göra och inte hunnit läsa så mycket och det är en ganska tjock bok som tar lite tid.
Vill gärna inte heller börja på någon ny bok innan jag läst ut denna.

Så denna söndagen kommer en liten smakbit från ljudboken jag lyssnar på just nu.


Kvinnan som stal mitt liv av Marian Keyes

Smakbiten kommer från Adlibris:

"Stella Sweeney är hemma i Dublin efter att ha levt ett drömliv i New York i ett år. Hon har rest runt i USA och gjort PR för sin enormt framgångsrika självhjälpsbok. Pratshower och lyxhotell, fina middagar och beundrare.

Men nu är hon tillbaka i vardagen med en smäll och har ingen aning om vad hon ska skriva om härnäst. Hur ska hon komma ur skrivkrampen?

Stella lämnade inte New York på topp. Varför hade hon så bråttom tillbaka till Irland? Vem är det som håller på och ringer henne? Stella vill återigen bli kvinnan som hon brukade vara. Men kan hon? Och borde hon verkligen?"

16 kommentarer:

  1. Tack för smakbiten. Marian Keyes har jag bara läst en bok av.

    SvaraRadera
  2. Marian Keyes läste jag en del böcker av när jag var yngre, men har tappat bort henne på senare tid. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  3. Den här har jag på min önskelista. Är den bra?

    SvaraRadera
  4. Ja den kanske jag lyssnar på sedan,

    SvaraRadera
  5. För några år sedan läste jag flera böcker av henne, men jag har tappat bort henne lite grann. Men hennes böcker står på min läslista. Tack för smakebiten! :)

    SvaraRadera
  6. Tyckte mycket om Keyes för några år sedan, men har blivit lite besviken på de nyare. Är den här bra?

    SvaraRadera
  7. Tack för smakbiten. Hoppas du får en fin söndag :)

    SvaraRadera
  8. Tack för smakbiten. Har läst några böcker av Keyes och jag har gillat dem riktigt mycket.

    SvaraRadera
  9. Denne hørtes fin ut. Jeg har lest andre bøker av Marian Keyes jeg har likt, så kanskje denne og? :-) Ønsker deg en fin søndag!

    SvaraRadera
  10. Har endast läst en bok av Keyes o kanske borde man testa någon mer. Tack för smakbit!

    SvaraRadera
  11. Tack för smakbiten. Jag har inte läst något av Marian Keyes ännu men det borde jag kanske.... ;)

    SvaraRadera
  12. Flott smakebit! Jeg elsker Marian Keyes, så denne boken har jeg absolutt lyst til å lese :)

    SvaraRadera
  13. Jeg har bare lest Engler i LA av Keyes, dessverre var den ikke noe for meg. Ikke helt min type chick-lit/feelgood, men der er jeg nok en av få for Keyes har mange fan :)

    SvaraRadera
  14. Min Marian Keyes-lista blir bara längre och längre ser jag.

    SvaraRadera