fredag 20 maj 2016

Hej Hej Bloggen + Helgens läsning

Det var ett tag sen!
Tänker inte gå in på någon djupare förklaring till min frånvaro mer än att det har varit väldigt mycket på gång just nu.
Har saknat er iallafall och hoppas ni saknat mig lite :)



För några veckor sedan försvann våran katt och var borta ett par dagar.
Tack och lov kom han hem igen men usch så oroliga vi var!
Vet inte om vi ska ha honom ute eller inte. Området vi bor i är kanske inte världens kattvänligaste heller.
Men nu när det börjar bli varmt och man har öppet lite  mer är det svårt att ha koll på han hela tiden.


Läste faktiskt ut en bok förra veckan!
Ni som följer mig på Instagram vet ju att jag har varit och fortfarande är i en väldig lässvacka.
Har väl pågått  under hela april och maj i stort sett men Offer av Sharon Bolton läste jag faktiskt ut på ett par dagar bara.
Tyckte den var väldigt bra och spännande.
Nu går det lite si och så med läsningen.
Läser lite gör jag men inte mycket för det känns som jag inte ha någon ro i kroppen.


Får jag tid och ro i helgen så är det dessa tre böcker jag kommer ägna mig åt.
Odinsbarn av Siri Pettersen är jag snart klar med men jag skulle läst ut den i april så jag ligger lite efter.
Black ice av Becca Fitzpatrick har jag kommit halvvägs i och jag gillar den- till och från!
Prio ett av Emelie Schepp är ett recensionsexemplar och det är boken jag hoppas kommer att rädda mig från lässvackan.
Har kommit ett par sidor och den verkar jättebra.

Håll tummarna!

4 kommentarer:

  1. Vilken tur katten kom tillbaka min kissar är bara inne för det var inget kattvänligt område här heller. Kul att du är tillbaka

    SvaraRadera
  2. Kul att du är tillbaka! Och vilken lättnad att katten kom hem!
    Hoppas lässvackan släpper nu :) Odinsbarn måste jag verkligen läsa snart med :)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att katten är tillbaka! Man blir verkligen orolig när sådant händer! Skönt att se att du har börjat komma tillbaka till bloggen :)

    SvaraRadera
  4. Så skönt att kissen kom tillbaka!

    SvaraRadera