måndag 29 augusti 2016

Biblioteket levererar



Hade beställt några böcker från biblioteket som visst dök upp samtidigt.
Lite otur kanske men förhoppningsvis hinner jag med att läsa.

Två ut av böckerna är två veckors lånetid men de andra tre får jag ha en månad så det ska nog gå bra.

Bländad av Petra Holst
* Flickorna på englandsbåten av Lone Theils
* Välkommen hem av Ninni Schulman
* Sov du lilla videung av Cilla & Rolf Börjlind
* Syndaflodens år av Margaret Atwood


Det blev Flickorna på englandsbåten som jag har börjat läsa eftersom det var en av de böckerna som ska tillbaka till biblioteket först.

Än så länge har den inte gjort mig besviken utan jag tycker den är jättebra.


4 kommentarer:

  1. Härligt! Flickorna på Englandsbåten har jag beställt men det har inte hunnit komma än

    SvaraRadera
  2. Flickorna på Englandsbåten är jag nyfiken på :) Den låter spännande.

    SvaraRadera