lördag 13 augusti 2016

Nakenlek av Katerina Janoch



Beskrivning från Adlibris:

"I Nakenlek har Rosanna brutit upp från sin man och flyttat hem till väninnan Gilda, som lever en bohemisk tillvaro där erotiken ges stort utrymme. Med hennes hjälp ger sig Rosanna ut på en avancerad upptäcktsfärd i sin egen sexualitet. Och på en erotisk fest står hon öga mot öga med sin förre man."

Mina tankar:

Det här är fortsättningen på boken Hudhunger som jag läste i början av året.
Blev väl inte så jätteimponerad av första delen och hade väldigt svårt för karaktärerna.

Nu får vi åter igen träffa Rosanna och följa med på hennes äventyr.
Det är mycket sex, eller rättare sagt den här boken består bara ut av sex.
Det  blir alldeles för mycket och jag saknar någon form av handling i boken.

Nakenlek känns mer vågad än första delen och sexscenerna är både grövre och porrigare.
Jag är inte den som tackar nej till en erotisk berättelse och jag är inte pryd för fem öre men här blir det lite för mycket även för mig.

Kanske är det också det att jag inte känner något för Rosanna, får ingen bild ut av henne och till slut känns det som jag läser någon novell i en gammal porrtidning.

Vill ändå lyfta den här boken eftersom jag tycker att det är kul att det kommer mer och mer berättelse som riktar sig till kvinnor och där kvinnan står i centrum.
Tummen upp för det!

Tack Piratförlaget för boken!

Köp boken på Adlibris / Bokus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar