lördag 14 januari 2017

Lördag


Hoppas alla har en bra helg och att ni läser något bra!
Själv så läser jag tredje delen i After serien om Tessa och Hardin och jag känner mig väldigt splittrad.

Har gillat de två tidigare böckerna i serien och det var därför självklart att jag skulle gilla den här också men jag vet inte.
Har i och för sig inte kommit så långt än i den här tegelstenen på över 800 sidor så det kan ju ändra sig.



Har även börjat lyssna på  Superältarna med Johanna Thydell och Jenny Jägerfeld.

Ni som följt min blogg ett tag vet ju att jag älskar mina poddar!
Superältarna är en mysig podd där Johanna och Jenny analyserar olika ämnen och det passar perfekt att lyssna på samtidigt som man gör allt tråkigt som man skjutit upp under veckan.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar