lördag 20 juli 2013

Lässtatus

Vaknade i dag på morgonen och kastade mig över de sista 100 sidorna i Den  femte vågen av Rick Yancey.
Tog inte med boken på semestern för att jag visste att jag inte skulle ha tid för den så nu har jag väntat 4 dagar på upplösningen!
Oj oj oj vad bra den var, recension kommer snart!

Nu är det dags att läsa något somrigt. Valet var en av de nya Sarah Dessen böckerna jag fick hem förra veckan.



Till slut fick det bli Mycket mer än så.
Har hört mycket bra om den så jag hoppas att jag inte bli besviken!










Såg för några veckor sen filmen Små citroner gula som är baserad på Kajsa Ingemarssons bok  med samma namn.
Tyckte den var jättebra så bestämde mig för att läsa boken också.
Hittade den som ljudbok hos Storytel och den fick göra mig sällskap på tåget från Stockholm.
Hittills gillar jag den jättemycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar