lördag 4 januari 2014

En liten uppdatering bara..


Läser för fullt i Under kupolen av Stephen King.
Har fastnat ordentligt för den här boken nu och tycker den är jättebra.

Även fast det är många olika karaktärer att hålla reda på och mycket som händer blir det aldrig rörigt.
Plus att varje person är lika intressant att läsa om.

Men oj vad jag hatar vissa karaktärer just nu.
Brukar inte leva mig in så här jättemycket i böcker som jag gör med denna.
Vissa personer är helt enkelt avskyvärda!!

Har läst ungefär en tredjedel nu och ser fram emot många härliga timmar med den här boken.




Har dragit mig innan för att läsa Stephen King böcker mest på grund av att jag tycker att vissa filmer som gjorts av hans böcker är konstiga och knepiga men efter den här kommer jag verkligen läsa något mer ut av honom!!

Vad läser ni i helgen?


3 kommentarer:

  1. Jag har inte läst något alls av Stephen King än men det känns som ett måste inför 2014! Själv läser jag Lev Grossman och Magikernas kung i helgen

    SvaraRadera
  2. Har funderat på att läsa den serien också, har hört mixade åsikter om första boken. Är det bra då?

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå lite sugen på den boken! Men man blir ju lite rädd eftersom den är så jäkla gigantisk :) men man borde kan ge den en chans!

    SvaraRadera