onsdag 1 januari 2014

Läs-a-lot Julen 2013 Dag 7 +Sammanfattning

Dag 7 var alltså på nyårsafton och som jag tidigare skrev så blev det inget läst alls den dagen..

Sammanfattning!

Mina mål för detta var:

*Läsa minst 3 böcker
*Läsa 150 sidor per dag
*Läsa en bok som stått i bokhyllan länge.


Hur det gick? Nja nä det gick väl sådär..

Böckerna jag läste var Beautiful creatures av Kami Garcia och Margret Stohl och Sparkle av Kaya McLaren.
Började på Under kupolen av Stephen King och hann läsa 52 sidor.
Har även lyssnat på halva Marina av Carlos Ruiz Zafon som motsvarar ca 130 sidor..

Totalt antal lästa sidor blir ( På ett ungerfär) : 1011, så ca 144 sidor per dag.
Om jag räknar med ljudboken som att läsa.. 

Läste bara två böcker och inte tre som målet var så det känns lite tråkigt.

Beautiful Creatures har stått oläst i min bokhylla nästan ett år och det får väl räknas som länge..
Så den punkten känner jag att jag klarade iallafall!

Tyckte ändå detta var roligt och ser redan fram emot nästa Läsalot!!

Hur gick det för er andra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar