onsdag 2 oktober 2013

Läsningsenkät!

Hittade den här enkäten hos bloggen Bland böcker och tyckte den verkade skoj.
Lånar den och hoppas fler vill göra den! 
Alltid kul!

Vad läser du just nu?Just nu läser jag För dig sedd av Sylvia Day och Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren.

Vad kommer du att läsa härnäst?
Har massa bra böcker som väntas att bli lästa men har inte bestämt mig än för vad det blir.
En bok du sparat till ett speciellt tillfälle?
Nä inte som jag kan komma på just nu!
Den senaste boken du gav upp?Länge sen jag gav upp en bok men funderar efter 200 sidor att ge upp Svart som natten av Ann Cleeves. Kommer ingenstans i den tyvärr..

Den första boken du läste på engelska?
Oj, det kommer jag inte i håg..
Den senaste boken du läste på svenska?
Mannen utan hjärta av Grebe/Träff
Kan du citera några dikter?Nej..

Hur hittar du tiden att läsa så mycket som du gör?
Nästan all fritid jag har går till att läsa så tittar exempel nästan aldrig på tv..

Vilka nya boksläpp ser du mest fram emot den här hösten?
Nyckeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren om det räknas som höst i november?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar