tisdag 30 juni 2015

Årets 10 bästa böcker.. än så länge!


Top Ten Books I've Read So Far In 2015 är veckans tema!

De böcker som jag tycker sticker ut lite extra hittills av de jag läst är följande:

* Nattfilm av Marisha Pessl
* Flickan från ingenstans av Justin Cronin
* You had me at hello av Mhair McFarlane
* När vi möttes av Anna Todd
* Kråkflickan av Jerker Eriksson
* Ensam på Mars av Andy Weir
* Fangirl av Rainbow Rowell
* Vår egna lilla hemlighet av Ninni Schulman
* Vita spår av Emelie Schepp
* Kvinnan på tåget av Paula Hawkins

16 kommentarer:

  1. Nattfilm och Vår egen lilla hemlighet hamnar direkt på min TBR-lista. Ensam på Mars finns där redan liksom Vita spår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har du bra läsning att vänta dig!

      Radera
  2. Fangirl har jag tänkt läsa någon gång nu i sommar när jag får tid :)

    SvaraRadera
  3. Ja, Flickan från ingenstans var bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hoppas hinna/orka ta tag i fortsättningen!

      Radera
  4. Kråkflickan och Vita spår har jag läst och tyckte de var bra.

    SvaraRadera
  5. Är nyfiken på många på din lista däribland Flickan från ingenstans och Kråkflickan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flickan från ingenstans är verkligen jättebra och lång så det gäller att man ha lite tid.

      Radera
  6. Flera här på din lista som jag måste lägg till min att läsa hög.

    SvaraRadera
  7. Vår egen lilla hemlighet och Vita spår kom med även på min lista :)

    SvaraRadera
  8. Fangirl är den enda jag har läst av dessa, och den är verkligen underbar :)

    SvaraRadera
  9. Flera böcker på din lista som jag vill läsa. Ensam på Mars hoppas jag till och med hinna med under sommaren.

    SvaraRadera