tisdag 23 juni 2015

Top Ten Tuesday - Min version

Top Ten Tuesday firar fem år och temat den här gången är att välja ut tio av de bästa Top ten som varit.
Ganska tråkigt tycker jag.. men vill ändå vara med så jag gör en egen liten tolkning av det hela..

Jag har kikat igenom listan över alla teman genom åren och kommer plocka ut de som jag tycker verkar roliga även ifall jag inte gjort de själv!

* Top Ten Books That Broke Your Heart A Little
* Top Ten Tips For New Book Bloggers
* Top Ten All Time Favorite Characters In Books
* Top Ten Characters Who Remind Me of Me or Someone I Know
* Top Ten Romances You Think Would Last In The Real World
* Top Ten Romances in Books
* Top Ten WOW Endings
* Top Ten Books I Wish Could Have Had Sequels
* Top Ten Popular Authors I've Never Read
* Books I Just HAD To Buy... But Are Still Sitting On My Bookshelf

1 kommentar: