tisdag 26 augusti 2014

Augustienkät

Vad hände? Det blev höst på en gång.

Hittade en liten enkät hos Bokstävlarna och som jag sett flera svara på nu denna kalla regniga augustimånad.

Vad har du läst i sommar?
I sommar tycker jag att jag knappt hunnit med att läsa så mycket.
Visst har jag läst böcker men inte så många som jag hade hoppats på.
Tycker det har varit lite blandad läsning, lite fantasy, några deckare och en och annan roman.

Vad önskar du att du hade läst i sommar? 
Hade önskat att jag hade hunnit med Kråkornas fest av George R.R. Martin samt lite flera recensionsexemplar.

Sommarens bästa:
Alla trevliga grillkvällar tillsammans med familj och vänner.

Sommarens sämsta:
Värmen.. För mig har det varit för varmt vissa dagar och jag har inte orkat göra något alls.
Visst är det skönt med lite sol och värme men det finns gränser!

Sommarens favoritklädsel:
Klänning

Sommarens favoritmat/dryck:
När det gäller mat så har det varit grillat. Både kött och grönsaker.
Favoritdryck har väl varit allt som har varit kallt men ganska många Frappe cappuccino har det blivit!

Sommarens mest oväntade:
Kommer inte på något just nu tyvärr..

Hur mycket ser du fram emot hösten på en skala från 1-10?
Jag älskar hösten, de är nog min favoritårstid så jag ser väldigt mycket fram emot den.
Om det inte regnar för mycket så får det bli en 10!


Mina solrosor som bara bli längre och längre men tyvärr inte börjat blomma än.
Hoppas på lite sol och värme även nu i höst så att de blir lite blommor!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar hösten jag med, och värmen saboterade faktiskt min läsning också lite, jag kunde inte koncentrera mig när det var som varmast. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas vi får mer läst i höst då!!

      Radera