tisdag 26 augusti 2014

Top Ten Books I Really Want To Read But Don't Own Yet





Känns som en evighet jag deltog i Top ten tuesday hos The Broke and the Bookish men i dag är det dags i gen!

Denna vecka handlar det om böcker jag vill läsa men som jag inte äger än!

1. Allegiant av Veronica Roth
Tredje och sista delen i Divergent serien. Så fort jag får tag på den så kommer den bli läst!

2. En mörk och förvriden flod av S.J Bolton
Denna har inte kommit ut än men jag längtar massvis efter Lacey Flint!

3. Stalker av Lars Kepler
Har inte heller släppts än men så fort den kommer ut i butik kommer jag köpa den!

4. Projekt Rosie av Graeme Simsion
Tror att detta är en jättemysig bok som passar att läsa nu i höst!

5. Vassa föremål av Gillian Flynn
Har gillat hennes andra böcker så tror att jag kommer tycka om den här med!

6. Kråkflickan av Jerker Eriksson
Nu har jag hört så mycket bra om den här boken så det är kanske dags att läsa den snart.

7. Kom och ta mig av Victoria Dahl
Måste köpa!!

8. Hyreshuset av Alex Marwood

9. Steglitsan av Donna Tartt

10. Leona- Tärningen är kastad av Jenny Rogneby

Detta var min lilla lista!




7 kommentarer:

  1. Hyreshuset vill jag väldigt gärna läsa. Och Boltons också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bli en spännande höst. Tro bägge de böckerna kommer ut nu i september!!

      Radera
  2. Leona är jag nyfiken på, Boltons var riktigt bra, Allegiant är på väg hem till oss och Projekt Rosie är mysig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört så mycket bra om projekt Rosie att jag bara måste läsa den snart. Vet inte bara när man ska få tid till allt!!

      Radera
  3. Många jag också önskar mig här. LEONA läser jag just nu och efter hundra sidor tycker jag den är riktigt spännande och bra. Positivt överraskad :)

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul att höra vad du tycker sen!

    SvaraRadera
  5. Project Rosie är jag också väldigt nyfiken på. Allegiant kan jag inte annat än att rekommendera varmt.

    SvaraRadera