lördag 23 april 2016

Ingen läslust..

Det går mindre bra med läsningen och bloggandet just nu.
Har det lite rörigt runt om kring mig så tiden och orken OCH LUSTEN har inte funnits där helt enkelt.
Vi får se hur det bli  framöver men jag hoppas att snart vara tillbaka som vanligt igen.


Tänkte iallafall svara på helgens bokbloggsjerka som lyder:

Vad är du mest sugen på att läsa just nu (oavsett om du har boken/novellen/dikten/etc. i din ägo eller ej).

Just nu när min läslust är nere på noll så känner jag inte för att läsa något speciellt.
Har ju massor av böcker som jag vill läsa men jag vet inte. Allt tar emot just nu.

Tänker inte stressa upp mig för detta just nu utan hoppas att det vänder snart.
Har ju bara gått en vecka som jag känt såhär så det är inte hela världen.

13 kommentarer:

  1. Ibland hamnar man i svackor! Du lär hitta tillbaks till läslusten :-)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du snart får tillbaka läslusten.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle läst idag men är så trött, typ somnar hela tiden

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får tillbaka läslust en!

    SvaraRadera
  5. Lässvackor hamnar jag också i, men tack och lov kommer man ju alltid ur dem. Håller tummarna för att du snart får tillbaks den!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får tillbaka läslusten! Ta det bara lugnt, gör något annat som du tycker om, så kommer den tillbaka så småningom.

    SvaraRadera
  7. Bra att du inte stressar upp dig för det, kan nog bara bli värre att pressa sig. Hoppas du får tillbaka läslusten snart :)

    SvaraRadera
  8. Vad tråkigt, men läslusten kommer nog tillbaka när den är redo :)

    SvaraRadera
  9. Det bästa är nog att inte försöka stressa fram läslusten, den kommer nog tillbaka av sig självt när det väl är dags.

    SvaraRadera
  10. Det är sådär ibland. Läslusten kommer komma tillbaka! Men pressa dig inte att läsa. För då blir det bara ännu värre. I alla fall enligt min erfarenhet..

    SvaraRadera
  11. Åh, så är det ju emellanåt. Hoppas läslusten kommer tillbaka snart!

    SvaraRadera
  12. När man ändå inte känner suget att läsa så kan man ju passa på att göra annat roligt :)

    SvaraRadera