onsdag 13 april 2016

Nya böcker


Två nya böcker hittade hem till mig förra veckan.
Först har vi Rosensällskapet av Marie Lu.
Det är fortsättningen av Den unga eliten som jag har läst och recenserat här!
Ska bli väldigt spännande att fortsätta läsa den här serien!

Sen har vi ytterligare en fortsättning av serie nämligen Nakenlek av Katerina Janouch.
Var inte så länge sen jag läste Hudhunger som är första delen och trots att jag inte blev helt såld ska det ändå bli lite spännande att fortsätta läsa.

8 kommentarer:

  1. Rosen sällskapet ska jag snart påbörja :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas kunna påbörja den snart med!

      Radera
  2. Trevligt. Rosensällskapet ramlade in även hos mig.

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ja den kommer nog innehålla en hel del av den varan :P

      Radera