fredag 1 juli 2016

Hur man förälskar sig i en man som bor i en buske av Emmy Abrahamson

Beskrivning från Adlibris:

"Julia lever ensam med sin katt i Wien. En dag kommer hon att bli kompis med Elfriede Jelinek och sluta med att ständigt besvara enkäter som tidsfördriv. Till dess får hon arbeta som språklärare för överambitiösa företagsledare och underpresterande ungdomar.
På en parkbänk möter hon Ben och kärlek uppstår. Allt är perfekt, förutom det lilla faktum att Ben bor i en buske…"


Mina tankar:

En riktigt mysig bok som har det mesta en feelgood bör innehålla!
Det här är egentligen inte min typ av bok så jag blev väldigt positivt överraskad.
Har skrattat högt flera gånger under läsningen och jag som inte brukar gilla den här typen av böcker faller som en fura för historien.

Rekommenderas starkt att packa med i strandväskan och njuta av nu i semestertider!

Betyg:

4/5

Köp boken på Adlibris / Bokus

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att hitta en bok som egentligen är utanför ens comfort zone och sedan tycka om den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev positivt överraskad :)

      Radera