fredag 22 juli 2016

Odinsbarn av Siri Pettersen

Jag ville så gärna älska Odinsbarn efter att ha läst och hört så mycket bra om den här boken, men tyvärr så föll den inte mig riktigt i smaken.

Antingen beror det på att historien inte passade mig eller så läste jag den vid helt fel tillfälle.

Till en viss del så tyckte jag om den men det tar sådan tid för mig att komma in i berättelsen och jag fastnar inte för världen den utspelar sig i.

Däremot gillar jag Hirka och hennes stycken i boken men resten, nä det går inte.

Har fortsättningen Röta hemma så jag kommer absolut ge den en chans och hoppas hoppas att jag kommer tycka om den bättre.

2 kommentarer:

  1. Denna var exakt min stil, men kan förstå att den inte passar alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju tur att det finns fler böcker att välja på! Men som sagt jag ska ge nästa bok en chans också.

      Radera