lördag 4 juli 2015

21 påståenden om mig

Detta är en lista som dykt upp på många bloggar senaste tiden. Vet inte var den kommer ifrån ursprungligen men jag hittade den hos Vargnatts bokhylla.

Jag heter Magdalena 
Jag är för tillfället på ganska gott humör
Jag är bra på att lata mig
Jag tycker inte om stress
Jag är dålig på att se det positiva i saker
Jag läser när jag hinner
Jag gillar när folk runt omkring mig mår bra
Jag sjunger faktiskt nästan aldrig
Jag älskar min familj
Jag är inte speciellt bra på att måla
Jag föredrar kyla framför värme
Jag tycker om mat
Jag är beroende av kaffe och te
Jag har på mig bekväma kläder
Jag dricker kaffe,te och juice
Jag lyssnar på ljudböcker
Jag blir arg på orättvisor
Jag blir rädd av svenska rättssystemet
Jag önskar att folk i min närhet ska må bra
Jag är pinsamt dålig på att passar tiden
Jag är uppvuxen i en liten stad i småland

1 kommentar:

  1. Alltid trevligt att lära känna personen bakom bloggen mera :)

    SvaraRadera