torsdag 2 juli 2015

Månadsrapport Juni



* Vita spår av Emelie Schepp
* Falleri Fallera Falleralla av Carin Gerhardsen
* När vi möttes av Anna Todd
* Alibi AB av Christina Larsson
* Lycke av Mikaela Bley 
* Järnblod av Liza Marklund
* Glasbarnen av Kristina Ohlsson ( Ljudbok, ej med på bild )


Jag är inte alls nöjd med månadens läsning. Önskar så att jag hade tid att läsa mer.
Känns som om jag bara hinner med 5-6 böcker per månad och det känns alldeles för lite för mig. Men som sagt jobb och allt annat tar sin tid.

Däremot är jag nöjd med kvaliteten på böckerna den här månaden.
Alla har varit jättebra så ur den synpunkten har det varit en fantastisk läsmånad.

Bästa boken:
Som sagt alla böcker har varit väldigt bra men den som kanske varit lite bättre än de andra är När vi möttes av Anna Todd. Gillade verkligen den historien!

Sämsta boken:
Nej det går nog inte säga vilken bok som har varit sämst.
Alla har varit så bra men okej..
Järnblod av Liza Marklund får den här platsen på grund av att jag upplevde att den var lite seg i starten.


5 kommentarer:

  1. Ibland saknas tiden till läsning. Hoppas du får mer lästid nästa månad!

    Flera av böckerna är jag intresserad av att läsa!

    SvaraRadera
  2. Du är bättre än mig, hihi. Jag hade två😀

    SvaraRadera
  3. Frustrerande när man inte kan läsa så mycket som man vill... Jag tyckte också att Järnblod var lite långsammare än Marklunds tidigare böcker.

    SvaraRadera
  4. Åh vad många intressanta böcker du läste!!!

    SvaraRadera
  5. Håller på att läsa Järnblod nu. Tycker att den är riktigt bra. Synd bara att det är sista boken om Annika Bengtzon. Har verkligen gillat serien.

    SvaraRadera