torsdag 23 juli 2015

Semesterlunk


Har verkligen kommit in i semesterlunken och ärligt talat blir det inte så mycket gjort.
Varken hemma eller på bloggen.
Men det konstiga är att även ifall man inte gör något speciellt så flyger tiden i väg.

Har en 5-6 böcker som ligger på hög och väntar på att bli recenserade men jag skjuter upp det och tänker att det gör jag i morgon..

Men visst är det skönt att vara ledig och bara vara!
Samtidigt är vardagen rätt skön också med rutiner och allt som hör där till!

Nej nu ska jag sätta mig med något gott att dricka och försöka avsluta min bok som jag håller på och läser.

4 kommentarer:

  1. Just det där att bara vara borde fler göra oftare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är skönt fast jag blir lite stressad av att inte ha så mycket att göra. Måste lära mig att kunna slappna av lite mera.

      Radera
  2. Det är så skönt att bara vara!! :)

    SvaraRadera