måndag 6 juli 2015

#läserjustnu

Idag med #sommalovmedkulturkollo är det taggen #läserjustnu som gäller.
Eftersom jag fortfarande läser En enda hemlighet av Simona Ahrnstedt och det känns det lite upprepande att visa den boken igen så i dag får det bli #lyssnapåjustnu i stället!

Jag har börjat lyssna på Lotus Blues av Kristina Ohlsson.
Är väl ungefär 2 timmar in i boken och jag gillar den väldigt mycket.
Har inte läst Kristina Ohlssons andra serie om Fredrika Bergman men är de lika bra som den här serien verkar vara så kanske jag borde!

Uppläsare är Oscar Skagerberg som är ny för mig men jag gillar hans inläsning och tycker den passar till boken.

6 kommentarer:

  1. Lotus blues fick jag nyss hem så hoppas läsa den i sommar :) Serien om Fredrika Bergman har jag två oläst men ör verkligen en serie jag rekommenderar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske ska kika på den den andra serien sen!

      Radera
  2. Den boken väntar i bokhyllan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul, hoppas du kommer gilla den.

      Radera
  3. Jag gillar serien om Bergman ännu mer så jag tycker du ska pröva dem när du läst Mios Blues också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska nog kika på den andra serien med sen, jösses hur ska man hinna med allt man vill läsa?

      Radera