fredag 7 februari 2014

Bokbloggsjerka 7 – 10 februari

Har varit ute och lyckats handla lite mat inför helgen och känner mig lite piggare så tänkte delta i veckans bokbloggsjerka!

Denna vecka är frågan:


Hur håller du reda på alla böcker som du har läst? Förlitar du dig helt på din blogg eller har du en backup plan att dela med dig av?

Innan jag började blogga hade jag ingen koll på alls vilka böcker jag läste eller hur många jag ex läste per månad.
Har ett konto på Goodreads men använder det inte.

Nu håller jag koll på böcker jag läst via bloggen men har också en söt liten läsdagbok som jag fick av min dotter.
Där skriver jag upp vad jag läst och lite kort vad jag tyckte om boken.

Trevlig helg på er. Nu ska jag tillbaka till sängen och läsa lite och hoppas på att snabbt bli frisk i gen!

13 kommentarer:

  1. Det är en jättegullig läsdagbok! Just såna där brukar jag bli lockad av, men sen genomför jag aldrig det där själva antecknandet..

    SvaraRadera
  2. Vilken fin läsdagbok. Jag är svag för fina anteckningsböcker.

    SvaraRadera
  3. Jättegullig bok men inte något för mig.
    Mia

    SvaraRadera
  4. Väldigt söt läsdagbok! För mig funkar det inte med anteckningsbok så bloggen är min läsdagbok.

    SvaraRadera
  5. Jag älskar anteckningsböcker och har mängder av tomma :)

    SvaraRadera
  6. Krya på dig! Vilken fin läsdagbok! Jag hade inte heller någon som helst koll på vad jag läste när och vad jag tyckte eller heller inte hur många i månaden eller per år :)

    SvaraRadera
  7. Läsdagböcker är ett bra sätt :)

    SvaraRadera
  8. Vilken fin läsdagbok! Påminner om en sån där Mina Vänner-bok man hade som yngre. Kul med nostalgi!

    SvaraRadera
  9. Jag kör excel för mina böcker, funderar på Book Collector och numer recenserar jag alla böcker jag läser på min blogg.

    SvaraRadera