fredag 28 februari 2014

Bokbloggsjerka om Bokrean!

Denna vecka undrar Annika:

Har du gjort några fynd på bokrean i år? Om ja, vilken bok är du särskilt sugen på att läsa? Om nej, vad fällde avgörandet för att du bestämde dig för att avstå?

Var inte så positivt inställd till bokrean efter första dagen.

Men nu i veckan har jag faktiskt fyndat lite grann!
4 böcker på bokrean på olika butiker i stan och en beställning från Adlibris på 6 böcker.
Har dock inte fått de böckerna än eftersom jag beställde de i förgår så får vänta lite.

Så totalt 10 böcker har de blivit och vilka de är tänker jag visa upp i ett senare inlägg!
Jag är sugen på att läsa allihop men vi får se vilken jag börjar med.

16 kommentarer:

  1. Ser fram emot att få se vilka du har fyndat! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas adlibris paketet kommer i början av nästa vecka!

      Radera
  2. Det är nästan så jag önskar att jag inte hittade något på bokrean, men där finns alltid några av de böcker som jag satt upp på nyfiken-på listan och när de dessutom är billiga så kan jag inte stå emot :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det svårt att motstå billiga böcker!

      Radera
  3. Det är så jobbigt när man har en hel hög man vill läsa samtidigt :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Men samtidigt härligt!

      Radera
  4. Kul att du hittat något i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror jag är nöjd, nu får det vara slutköpt för ett tag framöver!

      Radera
  5. Kul med oväntade fynd! Och så en annan väsentlig fråga, vem är den fina hunden på profilbilden och vad är det för ras? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är min hund Emma, hon är en blandis mellan schäfer/pincher

      Radera
  6. Visst vill man helst läsa alla samtidigt om det gått :)

    SvaraRadera
  7. Blir intressant att se vilka du har fyndat, alltid kul att få lite lästips. :)

    SvaraRadera
  8. Spännande då får jag gå in och kolla sedan
    Mia

    SvaraRadera
  9. Ska bli kul att se vad du köpt.

    SvaraRadera
  10. Spännande. Jag försöker att inte kolla på nätet :-)

    SvaraRadera
  11. Så många du hittat! Jag köpte fyra, för mig okända, böcker, de lär få ligga till sig ett tag innan jag läser dem...

    SvaraRadera