söndag 16 februari 2014

Söndag och smakbit

Ett återkommande inlägg varje söndag är En smakebit på søndag.

Mer information och andra smakbitar hittar du här!

Denna söndagen vill jag igen ge en smakbit ifrån en av Linwood Barclays böcker nämligen Morgonen hon försvann.

Detta är sista boken jag har oläst av författaren men tror att det finns ytterligare en som inte är översatt än!





"Tänk dig att din tonårsdotter en dag inte kommer hem från sitt jobb, och när du frågar efter henne där har ingen hört talas om henne. Var är hon? Lever hon? Vad har hon gjort hela dagarna?

Vad gör du?"

10 kommentarer:

  1. Det här var den första jag läste av Barclay. Jag tyckte den gav mersmak :)

    SvaraRadera
  2. Det hørtes virkelig spennende ut! Ønsker deg en fin søndag!

    SvaraRadera
  3. fin smakebit. boken er helt ukjent for meg

    SvaraRadera
  4. En forferdelig tanke! Høres ut som spennende lesing, og dramatisk :)

    SvaraRadera
  5. Barclay finns på läslistan, lovar ju gott att du läst allihop :)

    SvaraRadera
  6. Ruskigt. Inte direkt min genre, men jag är allätare.

    SvaraRadera
  7. Har läst en bok av Barclay, men inte den här, och kan tänka mig att läsa fler. Tack för smakbiten! :)

    SvaraRadera
  8. Tack för smakbiten. Barclay dyker upp rätt ofta på bokbloggar :-)

    SvaraRadera
  9. Låter spännande och intressant. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  10. Det låter väldigt spännande. Påminner lite om en film som gick ut på ungefär samma sak: att ett barn försvann och ingen i omgivningen verkade känna till dess existens efteråt. Tack för smakbiten :)

    SvaraRadera