onsdag 13 maj 2015

Extraordinary Means tag

Jag blev taggad för ett tag sen av Snowglitter att göra taggen: Extraordinary Means tag!
Jättekul och eftersom det är ganska tyst på bloggen just nu så passar detta extra bra.



1. I would give up internet for a month for a signed first edition of this book

Ärligt talat är jag så beroende av mitt internet att jag nog inte skulle ge upp det för någon bok.. Haha tråkigt jag vet men internet är ett måste i vår familj!

2. I would give up pizza for a year if it meant that I could sit next to this author on a long plane ride.

Detta känns lite lättare så jag inte tycker om pizza särskilt mycket..
Hade gärna suttit jämte George R.R. Martin och pratat med honom om hans böcker!
Hade nog blivit mycket tjat om att han ska skynda sig att skriva fortsättningen av sjätte boken!

3. I would sit through a thousand hours of commercials if it would ensure that Hollywood made this book into a movie

Skulle gärna vilja att Flickan från ingenstans av Justin Cronin blev film!

4. I would never read a new book again if it meant that I could live inside this book.

Jättesvårt men kanske Twilight, jag hade nog passat bra hos familjen Cullen!

5. I would let my Google search history made public if it meant that I could be best friends with this author.

Hmm väldigt svårt det här med. Jag har en del favoritförfattare eftersom jag gillar deras böcker men sen hur de är som privat har jag ingen aning om.
Jag väljer Rainbow Rowell, vet typ inget om henne som person men jag hoppas att hon är lika varm och mysig som hennes böcker!

6. I would donate everything I own to goodwill if it meant that I could date this book character in real life.

Edward..
Haha det får bli mitt svar.
Bli inte så "nerkärad" längre i karaktärer men Edward hänger med sen gammalt! 

2 kommentarer:

  1. Flickan från ingenstans vill jag också se som film!

    SvaraRadera
  2. Ja de e lite tyst med sådan här utmaningar el. vad man ska kalla dem därför gick jag med i fyra läsutmaningar bara för att få något/någon att skriva till här på bloggen. Men annars kan jag varmt rekommendera min bokring "Pockethexorna på utflykt" om du vill få hem en hemlig bok som du ska recensera o skicka till min mail innan du lämnar vidare boken till en ny läsare.
    Kramis i från Pockethexan en ny bekantskap här på bloggen!?

    SvaraRadera